Day of my life ♥

Saturday 28 September 2013

想像

我经常会想 长大后 会 是什么样子 什么样的生活 什么样的房子 什么样的另一半 什么样的小孩 什么样的摸样
今天 有些酒意 发了些 酒瘾 月尾了 该死的 还给我喝酒 肚子都隐隐作痛了

今天和大家分享我的其中一个  想像
我常常再想 我以后 会遇见一个很爱很爱的 另一半 爱的没有疲惫 只有陶醉
感觉就像 现在 喝了些酒 感觉轻盈 颜色粉粉 我想小孩一样 躺在他大腿上 看着他的笑容  他有酒窝 很挺的鼻子 迷倒我的眼神 听他说的故事  他手指不断再波动我的发尾 幸福的两人笑声。

他给我说很多不同的故事 他鬼主意很多 都逗得我 很开心
我爱作弄他 可是每次我的 鬼主意 都被他拆穿
他力气很大 一手就把我抱进 怀里 两人 又很快乐 的情节

我醉了。。。
我陶醉 在我的幻想里。

No comments:

Post a Comment

Who are you

"A being that happens to be human"
means someone who has unfinished, uncompleted, someone who is on a journey.

I am a being, who naturally chooses what is best for me.
The only thing that slow down your growth and makes it more difficult to achieve your inherent talent and natural potential is YOU.

The way you see yourself